Ne complicăm în simplitate


   “Numai acum şi numai aici aveţi posibilitatea să reconstituiţi traseul Melodiei de la apariţie până la dispariţie. Frecvenţa te eliberează.”

   Aşa începe şi aşa se termină lovitura frontală cu realitatea pe care am avut-o la RealRoomEscape. Cu toate că mai presărasem prin vechi articole observaţia cum că în toţi anii de formare sistemul de fapt ne setează, până la camera “Sanctuarul Melodiei” nu îmi mai fusese confirmată ipoteza. 

   După un concurs de pescuit de 40 şi ceva de ore şi clasica oboseală acumulată, momentul în care cei de la RealRoomEscape ne-au spus că este extrem de uşoară camera din care urma să evadăm a fost ca un soi de eliberare. Simţeam că va urma o evadare uşoară într-un timp bun, dar Sanctuarul avea cu totul alte planuri pentru mine şi bloggerii prezenţi: Iulia, Raluca, Andrei, Emil şi Malaez.

   Chiar dacă am fost averitazaţi că trebuie să uităm toate escape-urile la care am fost înainte să încercăm să evadăm, nimeni din echipă nu a pus mare preţ pe această vorbă. În momentul în care am ajuns în cameră şi am fost întâmpinaţi de un decor minimalist, încrederea noastră nu a putut decât să crească. Aşadar, ne-am apucat de căutat indicii şi de încercat să ieşim în timp util de acolo.

   Din păcate, soarta a fost cu totul diferită faţă de cea pe care o preconizasem noi. Nu am reuşit să evadăm, iar hinturile primite ne făceau să ne uităm unii la alţii şi să ne spunem “cum de n-am văzut asta?!”. Până la urmă, prin acest lucru se diferenţiază “Sanctuarul Melodiei” de restul escapeurilor la care am fost până acum. Camera în sine este extrem de simplă, dar noi, ca oameni, am fost setaţi să ne complicăm existenţa, indiferent de contextul în care ne aflăm.

   Dacă vă simţiti pregătiţi pentru această provocare ce vă pune în faţă o realitate pe care încercăm s-o evităm, nu pot decât să vă invit pe Strada Speranţei, numărul 24. Pe lângă cele 60 de minute în care veţi încerca să evadaţi, veţi rămâne şi cu idei pe care le veţi dezbate ulterior. Evadare plăcută vă doresc!

6 thoughts on “Ne complicăm în simplitate

  1. Te invidiez puţin. Eu joc cât de des şi mult pot escape room. Pe net, evident. Şi chiar mă gândeam dacă m-aş descurca în acel real escape despre care am auzit cândva.
    Frumoasă trimiterea spre viaţă…

    Like

Leave a Reply

